Femke Teunissen zit op bankje achter bureau met laptop

Benieuwd waar klantoptimalisatie mogelijk is?

Groeien in omzet

Commercie

Stel jij in jouw organisatie niet het proces óf product, maar je klant centraal? Ik verbeter het volledige klantproces; van prospect tot exit. Met als doel: meer klanten aantrekken en een hogere klanttevredenheid realiseren. Beide resulteert uiteindelijk in meer omzet.
De bevindingen worden gepresenteerd en de kansen om het proces te professionaliseren worden toegelicht. Het projectplan, met duidelijke doelen en subdoelen, vormt het uitgangspunt. Vervolgens ga ik op locatie aan de slag met de uitwerking van het projectplan.

van het huidige klantproces.

Ik begin altijd met een

0-meting
klantproces.
van het huidige
Voorbeelden van projecten op het gebied van commercie:
Illustratie vrouw staand wijst naar links midden
Illustratie vrouw staand wijst naar linksboven
Illustratie vrouw staand wijst naar linksonder
Organiseren en coördineren van een nieuwe website
Een aantrekkelijke website trekt prospects aan en zorgt ervoor dat ze contact opnemen voor het afnemen van je diensten of producten.
Ontwikkelen van een nieuwe salesstrategie
Een effectieve salesstrategie vergroot je verkoopkansen en opent nieuwe markten, wat je omzet laat groeien.
Opzetten van een campagne voor klanttevredenheid
Een klanttevredenheidscampagne versterkt de relatie met je klanten en zorgt voor meer loyaliteit en herhaalaankopen.
Verbeteren van de klantenservice en processen
Verbeterde klantenservice en soepelere processen verhogen de klanttevredenheid en zorgen voor een betere ervaring voor je klanten.
Exit proces in kaart brengen
Door het exit-proces te verbeteren, voorkom je dat klanten om dezelfde redenen naar je concurrenten gaan.
Opzetten van een leadgeneratie campagne
Een goed opgezette leadgeneratiecampagne trekt meer kwalitatieve leads aan en helpt je bedrijf te groeien.
Beweeg je muis over de blokken
Illustratie vrouw staand wijst naar rechtsboven
Illustratie vrouw staand wijst naar rechts midden
Illustratie vrouw staand wijst naar rechts onder
Illustratie vrouw staand neutraal
Klik op de blokken
Klik op de blokken
Ik focus me op het uitvoeren van een specifieke project binnen een beperkte tijd. In mijn rol als interimmer draag ik bij aan de ontwikkeling van de organisatie zonder betrokken te raken bij de dagelijkse operationele werkzaamheden. Het is mijn doel om de organisatie te voorzien van de juiste handvatten, zodat zij zelf verder kunnen bouwen op de resultaten die ik heb gerealiseerd.

Mijn visie

Mijn expertise ligt in recruitment en commercie, maar door mijn ervaring als werkgever fungeer ik ook graag als sparringpartner voor andere ondernemersvragen. Zo breng ik een frisse wind in de organisatie. Zonder interne belangen deel ik mijn inzichten en ideeën, gevraagd én ongevraagd. Op deze manier draag ik bij aan de groei van mkb-bedrijven, zowel in medewerkers als omzet.

Mijn meerwaarde

1
2
Pinpoint met 2 handen die elkaar de hand schudden
4
Icoon notitieblok met vinkje
Kennismaking op locatie
We beginnen met een persoonlijke ontmoeting op locatie om de behoeften van de organisatie te bespreken. We brengen het vraagstuk duidelijk in kaart en maken het concreet.
3
Offerte opstellen
Ik maak een offerte waarin de aanpak en kosten helder worden uiteengezet. Het basisprincipe is eenvoudig: ik werk op regiebasis en breng de gewerkte uren in rekening tegen mijn uurtarief.
Icoon oog en vergrootglas
Icoon bord met 2 pijlen in de roos
Icoon grafiek met vliegend papieren vliegtuigje
5

Mijn werkwijze

Met een 0-meting, die gemiddeld 8 uur tijd in beslag zal nemen, zal ik het volledige klantproces onder de loep nemen. Ik inventariseer en presenteer mijn bevindingen voor verbetering. Dit zal het uitgangspunt worden voor de verdere samenwerking.
0-meting
Projectplan opstellen
Vervolgens stel ik een projectplan op. Op deze manier weten alle partijen exact welke verwachtingen er op elk moment zijn. Ik houd ervan om een doel met subdoelen voor ogen te houden bij projectmatig werken.
Uitvoering
Afhankelijk van de opdracht, de gewenste snelheid en urgentie, zal ik minimaal 1 dag per week op locatie werkzaam zijn, met een mogelijke uitbreiding tot 3 dagen per week. De verwachte duur van de opdracht ligt tussen de 2 en 6 maanden. Mocht de samenwerking onverhoopt niet goed bevallen, dan hanteer ik geen opzegtermijn.
"Ik heb Femke leren kennen als een gedreven persoon die altijd met volle energie aan de slag gaat. Ze is doelgericht en weet precies wat er nodig is om resultaten te bereiken. Haar toewijding en positieve instelling zorgt voor een fijne manier van samenwerken."




Rob van Herpen
Eigenaar - Petrol & Horeca branche
"We werken enkele jaren samen waardoor er een vertrouwensrelatie is ontstaan. Dit bewijst Femke door goed naar de ondernemer te luisteren en zo levert zij op een kritische manier de kwaliteit die gevraagd wordt. Samengevat is een samenwerking aan te bevelen!"




Jos Cuppen
CFO - Bouw branche
"Femke is een absolute vakvrouw, ze heeft meer dan eens bewezen deskundig te zijn. Ze is een prettig en vriendelijk persoon, makkelijk in de omgang maar duidelijk en doortastend wanneer nodig. Men ervaart de gesprekken met Femke als open, eerlijk en vooral compleet."




Henk van Leuven
CFO - Retail branche
Kijken door de ogen van de klant.
is het resultaat van continu van
toegevoegde waarde zijn voor je klant.
Groei
is het resultaat van
continu van toegevoegde waarde zijn voor je klant.